A világ legkülönlegesebb futóversenye
Az év egyetlen napja, amikor barlangban futhatsz
2 nap
5 táv

ASZF

 

Vásárlással kapcsolatos információk

 

- Garancia

- szállítási feltételek, határidő, költségek, átvételi lehetőségek

- fizetési módok

- elállás jog

- egyéb jogi tudnivalók

- adatvédelmi irányelvek

- egyéb, fontosnak vélt információk

 

------------------------------------------------------------------

Minta, kérjük alaposan olvassa el, ellenőrizze az adatok helyességét a személyes beállítások, információk alapján!!!

 

Megrendelés menete:
1. A kiválasztott terméke(ke)t, tegye a KOSÁRBA, majd kattintson a "Kosárba" felíratra.
2. Töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot lépésenként, majd kattintson a "MEGRENDELÉS KÜLDÉSE" gombra. A megadott e-mail címre azonnal küldünk egy értesítést, amely arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelését felvettük.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 8-16 óra között.

Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük azt.

 

Kiszállítás

  • futárszolgálat
  • MPL 
  • posta
  • személyes átvétel üzletben
  • stb.

Példa: A kiszállítást a PANNON XP futárszolgálat végzi hétköznapokon 8:00 - 16:00 óráig.
A rendelés leadását követő munkanapon tudjuk Önnek a csomagot elindítani, amit az azt követő munkanapon szállít ki a futár. A csomag a rendelést követő 3. napon kerül az Ön által megadott címre.
A futárnak átadjuk az Ön telefonszámát, hogy ha esetleg nem találja a címet, nem talál otthon átvevőt, akkor tudjon Önnel egy másik időpontot egyeztetni. Kérés estén természetesen a telefonszáma nem kerül átadásra.

(Amennyiben nagy mennyiségű, nehéz terméket rendelt, kérjük, gondoskodjon segítségről, hogy minél könnyebben és gyorsabban lebonyolítható legyen az átvétel.)


Személyes átvétel:
Személyesen telephelyünkön vásárolhat nyitvartartási időben. Cím: Miskolt, József A. u. 88.
Fizetési módok: készpénz, bankkártya 


 

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat (opcionális!)

  • utánvét készpénzzel, utánvét bankkártyával
  • online bankkártya
  • PayPal, PayU, Barion ... online fizetési módok
  • előre utalással
  • személyes átvétel esetén az üzletben: készpénzzel és/vagy bankkártyával

Banki átutaláshoz adatok

cégnév
levelezési cím
bank megnevezése
bankszámlaszám
swift kód

 

Fizetési módot a rendelés leadásakor a kosárban /megrendelőlapon választhat. 

 

(Fizetési mód részletezve pl.: Utánvét
Fizetés készpénzzel történik, a futárnak az áru átvételének időpontjában (az átvett áru értéke + kiszállítás díja). A fizetendő összegről a megrendelés elküldésekor pontos információt kap a vásárló, emlékeztetőül e-mail értesítést kap a megadott e-mail címére a rendelt termékekről, azok értékéről, a kiszállítás díjáról valamint az átvételkor fizetendő végösszegről.)

 

Az elállás joga
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.
* Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható;
* Az elállási jog 14 munkanapon vagy (vagy 14 naptári napon belül) gyakorolható;
* Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor;
* Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget
* Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszeküldésének költsége terheli;
* A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését;
* A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot olyan termék értékesítése esetében, mely természetével fogva(higiéniai és egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza, ha a fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolásból már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.

 

Szállításra vonatkozó információk >>

Adatvédelem >>

 

Általános szerződési feltételek (Minta! Kérjük, jogásszal ellenőrizze, egészítse ki!)

 

Szolgáltatóra / webáruház üzemeltetőjére vonatkozó adatok:

(cégnév, székhely, levelezési cím, e-mail cím, adószám, telefonszám, bankszámlaszám, számlavezető bank, adatkezelési nyilvántartási szám)

 

Szolgáltatás / megrendelésre vonatkozó információk:

 

A megrendelések felvétele a .... webáruházban (kizárólag) elektronikus úton lehetséges a webáruház felületén, a kosárba rakás gombbal, a kosár adatainak kitöltésével. Telefonon, e-mailben ... stb. a szolgáltató (eladó) nem fogad el / elfogad megrendeléseket. A megrendelés részleteit, a rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a szolgáltató elektronikus formában küldi a megrendelő részére.

 

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre / eladó nem tudja szállítani, abban az esetben......

 

A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható, melyre elektronikus levélben van lehetőség. A felek közötti szerződés az áru megvásárlása során jön létre. 

 

A távollévők között létrejött szerződést a szolgáltató (eladó) iktatja, jogszabályban meghatározott ideig őrzi azt. 

 

A személyesen, üzletben történő átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződéskötésnek. (?)

 

Az elállás jogára vonatkozó szabályozást a 45/2014. (II.26) kormányrendelet tartalmazza.

 

Az átvételi időpont a futártól való átvétel időpontja.

 

Elállási jog gyakorlása esetén a vásárló saját költségén kell, hogy a szolgáltató (eladó) részére visszaküldje a sértetlen terméket, a számlával, vagy annak másolatával. Visszáru cím: .... Utánvéttel visszaküldött csomag esetén... (van lehetőség / nincs lehetőség). ((Ha a termék sérült a vevő köteles a keletkezett kárt a szolgáltatónak megtéríteni)
A 17/1999 (II. 5.) Kormányrendelet értelmében az utánvéttel történő vásárlás esetén az áru vásárlásától 14 napon belül elállhat. Az elállás jogát az áru átvételének napjától gyakorolhatja.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a ptk-ban és a 49/2003. (vii.30.) gkm rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Hibás, szállítás során sérült termék (árucikk) esetén az eladó a terméket díjmentesen kicseréli, vagy a vásárló elállhat a vásárlástól. 

 

A szolgáltató nem vállal felelősséget önhibáján kívüli késésért, információk elvesztéséért, rendelés nem teljesítéséért. 

 

Amennyiben panaszos ügyét nem sikerül a szolgáltatóval rendeznie, panaszával fordulhat a ... Békéltető Testülethez (cím, tel.)